Rohlík vrací sortiment bezobalových produktů. Znovu uvádí kategorii Otoč obal
22. dubna 2024·Denisa Ladka Morgensteinová

Rohlík vrací sortiment bezobalových produktů. Znovu uvádí kategorii Otoč obal

Tiskové zprávy

V době, kdy většina bezobalových obchodů uzavřela svůj provoz, největší tuzemský online prodejce potravin Rohlik.cz se rozhodl vykročit jinou cestou. Společnost se vrací s inovativním sortimentem nazvaným "Otoč obal", který přináší zákazníkům široký výběr trvanlivých, mléčných a drogistických produktů v obalech s nižším ekologickým dopadem.

"V Rohlíku jsme hrdí na naši neustálou snahu podporovat udržitelné a ekologicky šetrné nakupování. S kategorií “Otoč obal” opětovně představujeme naše závazky a hodnoty,” říká ředitel Rohlik.cz Martin Beháň. “Jsme přesvědčeni, že zákazníci si zaslouží možnost nakupovat zodpovědně a bez obav o dopad na životní prostředí a my jsme připraveni podpořit každého, kdo usiluje o takový životní styl,” dodává.

Bez jednorázového obalu

Rohlik.cz dbá na ekologickou udržitelnost a ohleduplnost k životnímu prostředí. Za nákup ve vratném obalu zaplatí zákazník navíc drobnou zálohu, kterou mu po vrácení prázdné nádoby kurýrovi přičteme zpět na zákaznický účet. Díky nákupu těchto potravin bude online prodejce obal moci znovu použít a společně se svými zákazníky tak přispěje ke snížení velké ekologické zátěže, kterou způsobují obaly na jedno použití. 

Sortiment, který v domácnosti nesmí chybět

Nabídka bezobalového sortimentu na Rohlík.cz je průvodcem pro ty, kteří se snaží žít zdravě a ekologicky. Mezi více než  50 položkami bezobalového sortimentu najdou zákazníci širokou škálu produktů, které uspokojí každého, kdo hledá šetrnější přístup k nakupování. V této nabídce najde zákazník 18 trvanlivých produktů, z nichž 90 % je dokonce bio-certifikovaných.

Mezi sortimentem ve vratných obalech nesmí chybět ani mléčný sortiment, který je tvořený farmářskými produkty od Farma Rodiny Němcovi a Farma Struhy. Tyto mléčné produkty jsou vybírány s péčí, aby zákazníkům poskytly nejen vynikající chuť, ale také jistotu, že pocházejí od farmářů, kteří dbají na kvalitu a životní podmínky zvířat.

Pro péči o tělo a životní prostředí zařadil Rohlík 23 položek drogerie a kosmetiky od značky Tierra Verde. Tato značka se zavázala vyrábět čisticí prostředky a kosmetiku, která respektuje zdraví a životní prostředí, a přispívá tak k udržitelnějšímu životnímu stylu. 

Vše, co si zákaznící přejí

Rohlik.cz je známy svým prozákaznickým přístupem. Ten se však nevyznačuje pouze nadstandardním zákaznickým servisem, vynesením nákupu i do desátého patra bez výtahu či jednoduchými reklamacemi v aplikaci. Online prodejce ale věnuje i značnou pozornost přáním zákazníků. Ti si nyní psali o vrácení bezobalového sortimentu. Jeho objednávka přes online prodejce je totiž efektivním řešením a výraznou časovou úsporou. Zákazníci se navíc nemusí tahat s těžkými a objemnými nádobami do specializovaných obchodů, ale vše jednoduše předají kurýrovi při předání nákupu od Rohlíku.