Mileniálové potáhnou internetové nákupy na Valentýna, ukázal průzkum pro Rohlik.cz
14. února 2023·Denisa Ladka Morgensteinová

Mileniálové potáhnou internetové nákupy na Valentýna, ukázal průzkum pro Rohlik.cz

Tiskové zprávy

13. 2. 2023 – Za více než třetinou všech valentýnských dárků nakoupených na internetu budou letos stát mileniálové. Ukázal to průzkum pro online supermarket Rohlik.cz. Častěji k nákupu po internetu sáhnou ženy, nečastějším dárkem budou cukrovinky. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos pro Rohlik.cz.

Průzkum ukázal, že z lidí, kteří letos valentýnský dárek pro svého partnera koupí na internetu, bude 34,2 % ve věku 25-34 let. Hojně budou ve webových prohlížečích a aplikacích nakupovat i lidé ve věku 18-24 a 35-44 let. Z 60 % si po internetu objednají dárek ženy.

Valentýnský sortiment už tradičně opanují cukrovinky: partnerovi je plánuje koupit téměř 52 %. Květinou chce svého blízkého potěšit necelých 36 % lidí, kosmetikou či parfémem necelých 18 % a alkoholem nebo lístky na kulturní událost kolem 13 %.

Během svátku zamilovaných se mezi dárky často objeví i erotické pomůcky. Ty letos plánuje nakoupit necelých 8 % respondentů. Suverénně nejčastěji jde o nejmladší generaci Z, kdy jejich nákup plánuje 17 % lidí. Oproti tomu šperk svému protějšku nejčastěji – v 17 % případů – pořídí lidé ve věku 35-44 let. Průzkumu se zúčastnilo 800 respondentů, sběr dat proběhl ve dnech 9. – 10. února 2023.

Valentýn doprovází i zvýšené projede potravin jako jsou čokoláda, květiny či alkohol. Tento nárůst bývá na Rohlik.cz i v řádech stovek %. Online supermarket je však na zvýšenou poptávku připraven a nabízí kompletní zásobu všeho, co je na Valentýna třeba. Jen na Rohlik.cz najdou zákazníci široký výběr čokolád, bonboniér i pralinek. Z kategorie alkoholu by neměli přehlédnout mnoho druhů prosecca, ginů i šampaňského. Svou drahou polovičku mohou potěšit i dárkovými sadami či čerstvými řezanými květinami. V sortimentu nechybí ani vše potřebné pro intimní chvíle.

Rohlík navazuje na loňský úspěch Rohlinderu

Internetový prodejce potravin Rohlik.cz letos opět představuje valentýnskou kampaň Rohlinder 2.0, ve které následuje úspěch loňského roku, kdy nabídnul zákazníkům hravou parafrázi populární seznamovací aplikace Tinder. I na Rohlíku tedy mohou zákazníci najít svůj dokonalý „match” v podobě všeho, co potřebují k nastolení té nejlepší valentýnské atmosféry. Co víc, kurýr jim objednávku doveze už do 60 minut.

 Denisa Ladka Morgensteinová, tisková mluvčí Rohlik.cz, k tomu dodává:

„I o Valentýnu se snažíme zákazníkům ukázat, že na Rohlíku najdou vše, co potřebují. Romantiku si tak mohou přichystat i z pohodlí domova.”

Rohlík si pro své zákazníky navíc připravil velké množství produktů za výhodné ceny. Co víc, při nákupu 3 vybraných produktů dostane zákazník dodatečnou 20% slevu na zvolené produkty. Kromě valentýnského sortimentu mohou zákazníci vybírat i z nabídky, která je na Rohlíku k dostání po celý rok, ale ke svátku zamilovaných se rovněž hodí: jsou to kvalitní sekty a vína (například ta z Francie), premiové čokolády nebo delikatesy jako stvořené pro romantický večer.

Unikáty sortimentu

Speciální událost jako je Valentýn si vyžaduje i zvláštní sortiment, který potěší i ty nejnáročnější jedince. Právě pro ty si Rohlík připravil například Valentýnskou kytici, antipasti Fratelli Beretta "Buď můj Valentýn" nebo Oh Deer Bakery Valentýnský box, spojený se speciální akcí - jeden šťastlivec najde v boxu kromě croblih a vaječného likéru rovněž diamantový náramek ze 14 karátového bílého zlata z českého klenotnictví ALOve.